GWARANCJA
Na zakupiony produkt Silver Cross udzielana jest gwarancja braku wad fabrycznych na okres 2 lat od daty zakupu pod warunkiem normalnego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi.
Gwarancja obowiązuje tylko w kraju, w którym dokonano zakupu. Niniejsza gwarancja podlega warunkom określonym przez kraj, w którym produkt został zakupiony. Warunki mogą się różnić. Silver Cross nie wysyła części zamiennych ani naprawczych poza kraj, w którym dokonano zakupu.
Silver Cross zapewnia części zamienne lub przeprowadza naprawy zgodnie z ustaleniami poczynionymi przez firmę. Silver Cross zastrzega sobie prawo do dokonania wymiany elementu na część zamienną. Niektóre części mogą być wymieniane na części do nowszych modeli, ponieważ produkt jest z czasem ulepszany.
Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
- Problemów spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem lub niewłaściwą pielęgnacją. (Wskazówki dotyczące użytkowania i pielęgnacji produktu znajdują się w instrukcji obsługi).
- Uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym montażem części i/lub akcesoriów Silver Cross. (Wskazówki dotyczące montażu i użytkowania produktu znajdują się w instrukcji obsługi).
- Uszkodzeń wywołanych korozją, pleśnią lub rdzą spowodowaną brakiem pielęgnacji, czynności serwisowych lub nieprawidłowym przechowywaniem.
- Uszkodzeń wynikających z naturalnego zużywania się produktu w miarę eksploatacji.
- Uszkodzeń lub wad powstałych w wyniku nasłonecznienia, działania potu lub detergentów, przechowywania w wilgotnym otoczeniu lub częstego prania.
- Naprawy lub modyfikacje są wykonywane przez osoby trzecie.
- Produkt zakupiono u nieautoryzowanego sprzedawcy detalicznego. (Zatwierdzone punkty sprzedaży są wymienione pod adresem silvercross.pl/sklepy
- Uszkodzeń powstałych na skutek transportu lotniczego.
- Produktów powypadkowych.
- Silver Cross zastrzega sobie prawo do określenia, czy warunki gwarancji zostały spełnione.